Jak postupovat při reklamaci?

Je to jednoduché, stačí postupovat dle následujících bodů:

 

1) Nejdříve nás kontaktujte s Vaším problémem. Je možné, že je zde šance vyřešit vzniklou situaci jen telefonicky či elektronicky na dálku.
2) Pokud problém nepůjde vyřešit na dálku, napište průvodní dopis, kde bude co nejdetailněji popsána závada a vložte jej do balíčku. (Jaká závada, kdy se projevuje, kdy se vyskytla poprvé atp.) Uveďte také své telefonní číslo.
3) Přiložte kopii faktury, která slouží i jako záruční list. (bez ní není možno reklamaci vyřídit)
4) Odešlete na adresu viz. níže pojištěný balíček (nikdy ne na dobírku - nepřebíráme)


driverstore.cz
Škodova 11, Přerov
Přerov
75002
Tel: 721 250 200

 

Po převzetí budete vyrozuměni naším technikem a informování o dalším postupu.
Případné reklamace se snažíme řešit v co možná nejkratší době.
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

V pořádku