Jak postupovat při reklamaci?

Je to jednoduché, stačí postupovat dle následujících bodů:

 

1) Nejdříve nás kontaktujte s Vaším problémem. Je možné, že je zde šance vyřešit vzniklou situaci jen telefonicky či elektronicky na dálku.
2) Pokud problém nepůjde vyřešit na dálku, napište průvodní dopis, kde bude co nejdetailněji popsána závada a vložte jej do balíčku. (Jaká závada, kdy se projevuje, kdy se vyskytla poprvé atp.) Uveďte také své telefonní číslo.
3) Přiložte kopii faktury, která slouží i jako záruční list. (bez ní není možno reklamaci vyřídit)
4) Odešlete na adresu viz. níže pojištěný balíček (nikdy ne na dobírku - nepřebíráme)


driverstore.cz

Munego s.r.o.
Výdejna a sklad:
Nabočany 16, 538 62, Hrochův Týnec
IČ: 05352045
DIČ: CZ05352045
Tel: 605 765 399

 

Po převzetí budete vyrozuměni naším technikem a informování o dalším postupu.
Případné reklamace se snažíme řešit v co možná nejkratší době.
 

Provozovatel webu, DriverStore, se sídlem Palackého třída 791, Chrudim, 53701, IČ: 05352045, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím